eXTReMe Tracker
Can't see anything? Click here.
News Archives / About The Site / About the Comic (Archive) / Character Guide / Extra Junk / Store / Links
The Moose River Ice Cream Social: deviantART

 


Archive for February, 2007

Existance

Bjournal Post: February 28th, 2007

I was gonna work on a comic tonight, but the latest xkcd really got my noggin going, and I spent all my comic-drawing time discussing the universe at large and whether or not the universe has any kind of meaning to it. Here’s the conversation I was a part of… Basically I say the universe […]

No Comic For A While… But Look!

Bjournal Post: February 19th, 2007

Yeah, school is being hella stupid by forcing me to do a shitload of this “homework” crap. But look at the pretty thing I made! It’s part of my CSC 630 Computer Graphics course… I had to make a Flash animation and website. UGH….. but this’ll just make for an easy A. 🙂 The next […]

Chapter 3 Revised!

Bjournal Post: February 13th, 2007

http://www.mooseriver.us/index.php?date=2006-04-27 It’s been taking me a while to go back through the archives, page by page, and revise them. I finally hit my first milestone- I got all of Chapter 3 in the new revised format. I spent most of today finishing off the last five pages. I really should have been doing a new […]

My Hourly Comic!

Bjournal Post: February 2nd, 2007

Click here! Did I call it a “Daily Comic” in my last post? Sorry, I meant to mean “Hourly Comic”. Anyways, I posted it in the official Hourly Comic 2007 forum. Woot! And that was my day yesterday. Nothing to introspective… I really have a hard time being deep about myself in something like this. […]

Some “Sexy” Pictures

Bjournal Post: February 1st, 2007

Today is Daily Comic Day! I’m gonna be doing a comic of everything I’m going on February 1st, 2007. In fact, I’m gonna do a frame right now! I’ll post the entire thing in about 24 hours. Anyways, I’ve drawn up a few pictures in my sketch pad… sexy time! The last image might make […]




Moose River
by
Philippe Van Lieu
--Reborn September 4th, 2005--

Nick15, all related subjects, and all text are ©1996-2007 P-Tip Productions
All else are copyright of their respective owners. Used without permission. Dang.